Verzamelaar - Collector

Lezen is vrij op dit forum.
Een aantal functies werken niet als je niet bent ingelogd.
Wil je ten volle dit forum genieten en meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Verzamelaar - Collector

Lezen is vrij op dit forum.
Een aantal functies werken niet als je niet bent ingelogd.
Wil je ten volle dit forum genieten en meedoen, wordt dan lid door je te registreren.
Activeer je lidmaatschap via de mail die je krijgt en log in.

Verzamelaar - Collector

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Verzamelaar - Collector

Communiceer met verzamelaars.


    Meerdere accounts alleen als het functioneel is naar de maatstaven van dit forum

    Marjacco
    Marjacco
    Admin


    Aantal berichten : 1447
    Registratiedatum : 24-12-08

    Meerdere accounts alleen als het functioneel is naar de maatstaven van dit forum Empty Meerdere accounts alleen als het functioneel is naar de maatstaven van dit forum

    Bericht van Marjacco do 15 okt 2009 - 12:00

    Meestal is het niet de gewoonte om onder verschillende accounts op een forum lid te zijn.
    Er zijn uitzonderingen.
    Bijvoorbeeld meerdere gebruikers van één PC
    Per geval zal worden bekeken of dat ook functioneel is.
    Dit kan per PB of openbaar in dit forum.
    Ga ervan wel vanuit, dat als de uitzondering gemaakt wordt, dit ook bekend gemaakt wordt binnen het ledenbestand.

    Meerdere accounts verder alleen als het functioneel is naar de maatstaven van dit forum.
    Dit zal, na de motivatie van de kant van het betreffende lid, uitsluitend bepaald worden door de administrator van dit forum.
    Veel redenen zullen niet ontvankelijk verklaard worden, als er niet een hele grote inbreng is het hele forum door.

    Bijvoorbeeld ikke.
    Ik ben hier onder de naam "Collector" de algemeen administrator.
    Ik zal proberen onder deze naam zoveel mogelijk onafhankelijk te opereren ten gunste van dit forum in zijn geheel.

    Ik zelf heb verschillende hobby's gehad en ben een echte verzamelfreak, maar niet zo, dat ik me helemaal op één ding concentreer.

    Daarom heb ik nu nog een paar verzamelgebieden, maar veel interesse in verzamelingen en hun beoefenaars in het algemeen.
    Dat is ook de reden dat mijn speciale interesse de documentatie betreft en de kennis, die achter elke verzameling zit.

    Ik ben in zoverre een uitzondering, dat ik, omdat ik zoveel interesses heb, ik een account heb voor verschillende onderwerpen.
    Dit om het voor mezelf overzichtelijk te houden.
    Ik hoop, dat jullie mijn wens hierin zullen respecteren en jullie communicatie zullen richten naar het account, dat behoort bij je interesse.

      Het is nu zo 12 mei 2024 - 14:48